reklama

Čo nové na pokeci..

Nič.. Veľmi často ho nenavštevujem, ale keď sa prihlásim, o správy nie je núdza.. Väčšinou sú 3 druhy neznámych, ktorí sa ozývajú:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

1. skupina sú normálni chalani, ktorí začínajú rozhovor: "Ahoj popíšeme?", alebo: "Ako sa máš?" A rozhovor pokračuje takto aj ďalej, bežné témy zo života..

2. skupina - ľudia, ktorí zbytočne nestrácajú čas obyčajnými otázkami a prejdú hneď na vec: "Ohodnotíš mi moje foto?" Viete si predstaviť, aké fotky asi myslia, keďže sú vždy zaheslované.. Poprípade: "Dáme diskrétne stretko?" alebo narovinu: "Dáme sex?" A asi im je aj jedno, ak ich človek odpíše, veď na nete je veľa takých, ktorí ho s radosťou ohodnotia :)) Sú aj takí, ktorí chcú poslať napríklad obnosené ponožky a podobne, ale o tom teraz nechcem písať :)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chalanov, ktorí sú zdanlivo normálni, som zaradila do 3. skupiny. Fotka v pohode, konverzácia začína úplne obyčajne, až kým po chvílí nenapíšu: "Dnes som sa fotil, len neviem či sem mám tie fotky dať". Je mi jasné, aké fotky má asi na mysli. Napíšem mu že nemám záujem, ale on mi aj tak pošle heslo s tým, že dúfal, že mu poradím.

Poradiť v čom? Či si ho odfotil z dobrého uhlu alebo mal použiť iné osvetlenie?

Toto fakt nepochopím. Nevidím zmysel v tom, že na fotke je odfotený len rozkrok. Keby mali nejaké vkusné umelecké akty, fajn. Ale toto? Ďakujem pekne. Prípade ak napíšu prosbu o ohodnotenie? Nevravím, že som si také fotky nikdy nepozrela. Ale nikoho som nehodnotila... jedine že by som si z niekoho chcela spraviť srandu. Pretože títo ľudia si to fakt pýtajú..

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale stalo sa už aj také, že napísal, či chcem vidieť jeho fotky. Nechcela som. Chalan pochopil a dal pokoj :)

Monika Darnadyová

Monika Darnadyová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obyčajné dievča s obyčajnými problémami, ktoré nad niektorými vecami až priveľmi rozmýšľa... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu